flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Результати анонімного опитування громадян-відвідувачів суду

07 лютого 2019, 10:52

        На виконання п. 4 рішення Ради суддів України від 17.09.2018р. №53 «Про застосування систем оцінювання роботи суду (СОРС) з метою отримання інформації про поточну ситуацію роботи судів та визначення потреб органів систем правосуддя», Енергодарським міським судом Запорізької області в період з 15 січня по 31 січня 2019 року проведено анонімне опитування відвідувачів суду щодо якості функціонування суду.

 

 

 

 

  

Звіт

опитування відвідувачів Енергодарського міського суду Запорізької області щодо якості функціонування суду (картка громадянського звітування)

 

Період виконання: з 15 січня по 31 січня 2019 року

Виконавці дослідження:

  1. Половкова Наталя Федорівна, помічник голови суду
  2. Костюченко Ольга Миколаївна, заступник керівника апарату суду

Кількість респондентів: 40 осіб, з яких:

розподіл за віковими характеристиками (%)

18-25 років

26-39 років

40-59 років

60 років і старше

40%

30%

        2,5%

                                       7,5%

 

 

Розподіл за статтю (%)

Чоловіки

Жінки

 

52,5%

 

47,5%

 

Географічний розподіл (%)

Проживають  у тому населеному пункті,  де знаходиться суд

Проживають в іншому населеному пункті

95%

 

5%

 

 

Розподіл за матеріальними статками (%)

Бідні

Нижче середнього статку

Середнього статку

Заможні

Багаті

КН (код не відповіді)

0%

7,5%

82,5%

10 %

0%

 

0%

 

 

Рівень освіти (%)

Середня та неповна середня

Базова вища

Повна вища

Інше

32,5%

15%

52,5%

 

0%

 

 

Розподіл за роллю в судовому процесі (%)

Представляє особисто себе (є позивачем /відповідачем/свідком/

потерпілим і т.д)

Представляє іншу особу ( адвокат, юрист- консультант)

Інше

 

85%

 

15%

 

0%

 

 

Розподіл за судовим процесом (%)

Цивільний процес

Кримінальний процес

Адміністративний процес

Справа про адміністративні правопорушення

75%

15%

2,5%

 

7,5%

 

 

Розподіл за стадією розгляду справи (%)

Розгляд  справи ще не розпочато

Справа перебуває в процесі розгляду

Розгляд справи  завершено (винесено рішення)

Інше

7,5%

27,5%

65%

 

0%

 

 

Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою

1(дуже погано)

2

3

4

5 (відмінно)

Не відповіли

Середня  оцінка

0

0

2

10

23

5

 

4,6

 

 

 

Доступність суду.

(1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш менш (варіант: і так, і ні), 4 –  швидше так, 5 – цілком так,   КН  - відповідь не надана)

Показник

Одиниця виміру

Середня  оцінка

1

2

3

4

5

КН

1.

Чи легко респондентам було знайти будівлю суду?

1

0

0

4

 

35

 

0

4,8

2.

Чи зручно респондентам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне запитання)?

0

0

0

2

25

13

4,92

3.

Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду?

1

0

4

2

8

25

4,06

4.

Чи зазнавали респонденти певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?

Так(%)

Ні (%)

 

0%

100%

5.

Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?

0

2

10

18

10

0

3,9

6.

Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном?

0

0

0

3

22

15

4,88

7.

Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін,)?

0

0

0

5

27

8

4,83

8.

Чи могли б респонденти дозволити витрати на послуги адвоката (юриста- консультанта) у разі необхідності?

0

4

4

11

16

5

4,11

 

ЗАГАЛЬНИЙ  ІНДЕКС

 

2

6

18

45

143

66

4,5

 

Зручність та комфортність перебування в суді.

(1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш менш (варіант: і так, і ні), 4 –  швидше так, 5 – цілком так,   КН  - відповідь не надана)

Показник

Одиниця виміру

Середня  оцінка

1

2

3

4

5

КН

1.

Достатність зручних місць для очікування, оформлення  документів, підготовки до засідання

0

0

4

13

 

23

 

 

0

 

4,47

2.

Вільний доступ  до побутових приміщень (туалетів)

0

0

0

9

22

9

4,70

3.

Чистота та прибраність приміщень

 

0

0

0

8

32

0

4,80

4.

Достатність освітлення

 

0

0

0

7

33

0

4,82

 

ЗАГАЛЬНИЙ  ІНДЕКС

 

0

0

4

37

110

9

4,69

 

Повнота  та якість інформації.

(1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш менш (варіант: і так, і ні), 4 –  швидше так, 5 – цілком так,   КН  - відповідь не надана)

Показник

Одиниця виміру

Середня  оцінка

1

2

3

4

5

КН

1.

Зручність розташування інформаційних стендів та дошок об'яв

0

1

3

10

 

26

 

 

0

 

4,52

2.

Задоволеність наявність інформації щодо розташувань кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень

0

0

1

15

23

1

4,56

3.

Задоволеність наявність інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому

0

0

0

13

27

0

4,67

4.

Задоволеність наявність інформації щодо справ, що призначені до розгляду

0

0

0

13

26

1

4,66

5.

Задоволеність наявність інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо)

0

0

2

11

24

3

4,59

6.

Задоволеність наявність інформації щодо порядку сплати  судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів

0

0

0

11

26

3

4,70

7.

 

Відсоток учасників проваджень , що користувалися сторінкою суду в мережі Інтернет?

 Так (%)

Ні (%)

 

67,5%

32,5%

Чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію?

0

0

0

0

5

0

5

 

ЗАГАЛЬНИЙ  ІНДЕКС

 

0

1

6

73

152

8

4,61

 

Сприйняття роботи працівників  апарату суду.

(1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш менш (варіант: і так, і ні), 4 –  швидше так, 5 – цілком так,   КН  - відповідь не надана)

Показник

Одиниця виміру

Середня  оцінка

1

2

3

4

5

КН

1.

Старанність працівників апарату суду та відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків

0

0

3

9

 

28

 

 

0

 

4,62

2.

Виявлення працівниками апарату суду доброзичливості, поваги, бажання допомогти

0

0

3

11

26

0

4,57

3.

Виявлення працівниками апарату суду однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу

 

0

0

2

10

28

0

4,65

4.

Виявлення працівниками апарату суду професіоналізму, знання своєї справи

0

0

3

12

25

0

4,55

 

ЗАГАЛЬНИЙ  ІНДЕКС

 

0

0

11

42

107

0

4,59

 

 

Дотримання термінів судового розгляду.

(1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш менш (варіант: і так, і ні), 4 –  швидше так, 5 – цілком так,   КН  - відповідь не надана)

Показник

Одиниця виміру

Середня  оцінка

1

2

3

4

5

КН

1.

Вчасний (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі

4

0

0

5

28

0

4,43

2.

Врахування побажання учасника судового провадження при призначенні дня та часу засідання

10

0

0

5

12

10

3,33

3.

Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи

0

0

1

0

36

0

4,89

4.

Обґрунтованість затримки/ перенесення слухань у розгляді справи

0

0

1

6

28

2

4,71

 

ЗАГАЛЬНИЙ  ІНДЕКС

 

14

0

2

16

104

12

4,34

 

Сприйняття роботи судді.

(1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш менш (варіант: і так, і ні), 4 –  швидше так, 5 – цілком так,   КН  - відповідь не надана)

 

Показник

Одиниця виміру

Середня  оцінка

1

2

3

4

5

КН

1.

Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був)

0

0

2

9

24

2

4,62

2.

Коректність, доброзичливість, ввічливість 

0

0

3

9

24

1

4,58

3.

Належна підготовка до справи та знання справи

0

0

1

9

23

4

4,66

4.

Надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію

0

0

1

9

24

3

4,67

5.

Дотримання процедури розгляду

 

0

0

1

9

21

6

4,64

 

ЗАГАЛЬНИЙ  ІНДЕКС

 

0

0

8

45

116

16

4,63

 

Судове рішення. Відносні, кількісні та інтегральні показники

за картками громадянського звітування тих респондентів, чиї справи вже завершено.

Кількість респондентів, чиї справи вже завершено  (число):   26

Рішення на користь респондента(%): 62,3%

Наміри  респондента оскаржувати рішення (%): 7,6%

Отримання респондентами тексту рішення по справі (%): 100%

Вчасне отримання респондентами тексту рішення по справі (%):100%

Середня кількість  судових засідань, що відбулися по справах тих респондентів, чиї справи вже завершено (число):   3

Середня  кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду (число):    0

Середня кількість візитів до суду, що не були пов’язані з судовим засіданням (число):   2